Het rijke roomse leven in brabant 1900-1970

Reacties

We hebben een boel feiten en verhalen bijeengebracht op deze website. Maar we zijn juist ook heel benieuwd naar de verhalen van de mensen die het allemaal nog meegemaakt hebben. Hier kun je alle reacties lezen die al binnengekomen zijn en daar de jouwe ook aan toevoegen. Deel je herinneringen aan het rijke roomse leven met ons.

Doris zei op 9 juni 2026 om 03:20 uur
I have been researching the "Onder de Bogen" sisters for a couple of years now - primarily the first 10 nuns who went on.. meer lezen
Laurette de Kievit zei op 8 juni 2026 om 16:26 uur
Corrie van Rooij, mag ik u eens vrijblijvend bellen om meer te weten te komen over hoe het was om bij De Bocht te werken.. meer lezen
Laurette de Kievit zei op 8 juni 2026 om 16:24 uur
Is er nog een kinderverzorgster (of een andere zorgverlener) die in De Bocht heeft gewerkt waar ik contact mee kan opnemen?.. meer lezen
Thijs de LeeuwBHIC zei op 8 juni 2026 om 16:00 uur
Hallo F., dank voor je bericht en welkom hier op de site. Ik heb je zojuist het mailadres van André doorgestuurd, hartelijke.. meer lezen
Leo Balmer zei op 8 juni 2026 om 13:56 uur
Voor info over het inmiddels gesloten kerkhof van Coudewater kunt U het beste contact opnemen met Henk van de Goor. Hij is.. meer lezen
Ton van Schijndel zei op 8 juni 2026 om 12:23 uur
Ik heb aan de Kasteellaan 20 van 1966 tm 1969 gewoond. Het was een mooie en vooral een waardevolle tijd. Ik had veel contact.. meer lezen
Norah zei op 8 juni 2026 om 09:33 uur
F. zei op 8 juni 2026 om 09:05 uur
Hi Andre, Ik zal eens op zoek gaan naar wat foto’s uit die tijd. In principe ben ik in alles geïnteresseerd. @Thijs.. meer lezen
Marilou Nillesen zei op 8 juni 2026 om 08:44 uur
Hallo Ad, ik kwam je oproep ook al op een aantal andere plekken online tegen; mooi te zien hoe je zo diep in zijn leven duikt... meer lezen
André Hendriks zei op 8 juni 2026 om 08:36 uur
Hallo Fer…, denk ik. Ik heb de nodige foto’s, maar ok jij daar op staat, weet ik niet zeker. Want, verkocht de foto’s... meer lezen
F. zei op 8 juni 2026 om 08:04 uur
Hallo André, Inderdaad, mijn naam begint met Fe. Wat leuk om te lezen dat je bezig bent om je tijd als groepsleider op.. meer lezen
A.G.J. Van den Brink zei op 7 juni 2026 om 23:14 uur
Goedenavond Ik ben opzoek naar het graf van mijn grootmoeder, die jaren lang psychiatrisch patient was en verzorgd is geworden.. meer lezen
A.G.J. Van den Brink zei op 7 juni 2026 om 23:13 uur
Goedenavond Ik ben opzoek naar het graf van mijn grootmoeder, die jaren lang psychiatrisch patient was en verzorgd is geworden.. meer lezen
Alfons Rouweler zei op 7 juni 2026 om 18:52 uur
Henricus Johannes Marie Lenders in eerdere berichten: was zijn roepnaam niet Cor Lenders? Zo ja, dan bij voorbaat mijn excuses!.. meer lezen
Henk Buijks zei op 7 juni 2026 om 13:54 uur
Wat een verhalen, Jack, Klaas, Alfons, Hennie en Hans! Ik merk wel dat, naarmate je ouder wordt, de herinneringen aan je.. meer lezen
Henk Buijks zei op 7 juni 2026 om 13:54 uur
Wat een verhalen, Jack, Klaas, Alfons, Hennie en Hans! Ik merk wel dat, naarmate je ouder wordt, de herinneringen aan je.. meer lezen
Klaas Vonk zei op 6 juni 2026 om 21:48 uur
Van 1954 tot 1960 ben ik in Wernhoutsburg geweest. Mijn broer Herman was mij in 1942 voorgegaan. In 1953 is hij als missionaris.. meer lezen
Karin Sneeboer zei op 6 juni 2026 om 16:52 uur
Hallo, ik heb 2 jaar bij de zusters gewerkt: Geef een jaar van je leven". Eén jaar in Utrecht (Waterstraat) en een jaar.. meer lezen
Hans Hendrickx zei op 6 juni 2026 om 05:29 uur
Toevallig op deze site gekomen. Het is lastig om de namen te herinneren uit 1962-1966. Voor het einde ging ik al rond Pasen.. meer lezen
Marieke Visser zei op 5 juni 2026 om 20:53 uur
Met mij gaat het goed. Ik woon nog in Breda. Er was ooit een site bredalala.nl waar veel foto's van mensen uit de 70er jaren.. meer lezen