Het rijke roomse leven in brabant 1900-1970

Reacties

We hebben een boel feiten en verhalen bijeengebracht op deze website. Maar we zijn juist ook heel benieuwd naar de verhalen van de mensen die het allemaal nog meegemaakt hebben. Hier kun je alle reacties lezen die al binnengekomen zijn en daar de jouwe ook aan toevoegen. Deel je herinneringen aan het rijke roomse leven met ons.

Hans Hendrickx zei op 6 juni 2026 om 05:29 uur
Toevallig op deze site gekomen. Het is lastig om de namen te herinneren uit 1962-1966. Voor het einde ging ik al rond Pasen.. meer lezen
Marieke Visser zei op 5 juni 2026 om 20:53 uur
Met mij gaat het goed. Ik woon nog in Breda. Er was ooit een site bredalala.nl waar veel foto's van mensen uit de 70er jaren.. meer lezen
Jan van den Berg zei op 5 juni 2026 om 16:59 uur
Beste Piet Verhoeven. Ik was een klasgenoot van jou. Veel contact met jou zelf heb ik in die tijd niet gehad. Ik trok veel.. meer lezen
Gaby Bosman zei op 5 juni 2026 om 13:40 uur
Hoi Marieke, goed om te horen dat het goed gaat met Wendy. Wendelmouth voluit, toch? Wie heeft er nu zo'n mooie naam! Maar.. meer lezen
Edwin Daris zei op 4 juni 2026 om 22:10 uur
Hallo Jan, dat is vanzelfsprekend een goeie oplossing. Het verbaasd met dat er nergens (in Google of Ai) te vinden is, hoe.. meer lezen
Jan van den Dungen zei op 4 juni 2026 om 21:50 uur
Beste Edwin, Vraag een explorer van Scoutinggroep Sint Maarten-Valkenswaard die wekelijks zeker op zaterdag aanwezig zijn.. meer lezen
Edwin Daris zei op 4 juni 2026 om 20:33 uur
Weet iemand hoe hoog de Martinuskerk is?.. meer lezen
Ad van Liempt zei op 4 juni 2026 om 10:34 uur
Weet iemand iets over Jan Ripson die tot 1937 in het Willibrordushuis heeft gezeten? Later is hij beeldhouwer geworden.. meer lezen
Jean-Paul Willemse zei op 3 juni 2026 om 19:57 uur
Hoi Norah. Ik heb geen idee, ik zit niet op Facebook maar ik heb wel gezocht maar heb haar niet gevonden. Als ik haar naam.. meer lezen
Norah zei op 3 juni 2026 om 18:40 uur
Dag Jean-Paul, Staat deze persoon ook niet op -Facebook-? Mvg... meer lezen
Xenia zei op 3 juni 2026 om 17:09 uur
Laat mij Raden stond op de Cranendoncklaan Wat nu Appartementen zijn 60 A tot z? Geen wonder vaker Stadwaarts te zien zijn.. meer lezen
Legs Boelen zei op 3 juni 2026 om 17:08 uur
Liberto was een hele aardige broeder al maakte hij een ,tikje verstrooide indruk. Hij had ook eem broer in dienst van onze.. meer lezen
André Hendriks zei op 3 juni 2026 om 14:16 uur
Thijs, ik zie dat jij en anderen van het BHIC een foto links boven op de plaats van het poppetje hebben geplaatst. Kunnen.. meer lezen
André Hendriks zei op 3 juni 2026 om 14:10 uur
Hallo F, ik denk Fe, ik zal je naam niet uitschrijven omdat je dat zelf ook niet doet. Maar die André ben ik. Ik denk tenminste.. meer lezen
Thijs de LeeuwBHIC zei op 3 juni 2026 om 13:43 uur
Hallo Jean-Paul, inmiddels contact gehad met Theo en hij laat weten je helaas niet aan actuele informatie over Selma te kunnen.. meer lezen
F. zei op 3 juni 2026 om 13:17 uur
Ik heb zelf waarschijnlijk ergens in de periode 84 -88 in de Witte Olifant en later in de Kangoeroe gezeten. Ik herinner.. meer lezen
Ted de Leest zei op 3 juni 2026 om 12:39 uur
W.A.J.M. van de Kerkhof zei op 3 juni 2026 om 12:10 uur
Beste Ad. Dat van die foto klopt wel. Bruno. Amator heeft heel veel foto's van mij gemaakt. Ondermeer foto's voor een Canadese.. meer lezen
Gerard H.A.A. de Bie zei op 2 juni 2026 om 22:38 uur
Broeder Acharius was in mijn tijd op het Juvenaat ook zaalbroeder van zaal 3 meen ik me te herinneren.. meer lezen
Ad Eikenaar zei op 2 juni 2026 om 22:15 uur
Dat heb je goed gezien Wim en op dezelfde foto staat helemaal links broeder Liberto. Die gaf volgens mij Frans en Handenarbeid... meer lezen